Σχετικά με την Παραγγελία σας
1.Γενικές Οδηγίες. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας από τη Μεταφορική Εταιρεία, θεωρείστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τον έλεγχο ακεραιότητας των συσκευών. Πρωτίστως, παρουσία του υπαλλήλου της μεταφορικής, αποσυσκευάστε τα προϊόντα, βεβαιωθείτε ότι είναι σε άριστη κατάσταση (δε φέρουν κάποιο χτύπημα) και στη συνέχεια υπογράψτε το αντίστοιχο συνοδευτικό έντυπο της αποστολής. Αφού ανοίξετε προσεκτικά το δέμα ή τη συσκευασία του προϊόντος, διαβάστε προσεκτικά τις Οδηγίες Χρήσης που συνιστά ο Κατασκευαστής. Στο εγχειρίδιο αυτό, περιλαμβάνονται με σαφήνεια οι υποδείξεις ασφαλείας που αφορούν τη μεταφορά, τη λειτουργία, τη συντήρηση, καθώς και τον καθαρισμό της συσκευής.
•Ορισμένες συσκευές (πχ κλιματιστικά) απαιτούν προαιρετική συντήρηση ανά εύλογα χρονικά διαστήματα, από πιστοποιημένους τεχνικούς της εκάστοτε εταιρείας.
•Προτιμήστε γνήσια αναλώσιμα/ανταλλακτικά που συνιστά ο κατασκευαστής για μακροχρόνια απόδοση της συσκευής.
•Να φυλάσσεται η Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο Πώλησης του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η εγγύηση. Να τα επιδεικνύετε στους αρμόδιους τεχνικούς εάν και εφόσον ζητηθεί.
•Σε τυχόν περίπτωση βλάβης της συσκευής, ακολουθείται η αντίστοιχη διαδικασία που περιγράφεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Σε κάθε επικοινωνία με τους αρμόδιους τεχνικούς, για την άμεση εξυπηρέτησή σας, κρίνεται σκόπιμο να γνωρίζετε τον τύπο και το μοντέλο της συσκευής σας. Σε κάθε περίπτωση να επιλέγετε τα συμβεβλημένα service που προτείνει ο κατασκευαστής, διότι σε αντίθετη περίπτωση, δεν ισχύουν ουσιώδεις όροι, όπως τα γνήσια ανταλλακτικά, τα οποία επίσης καλύπτονται από τους όρους της εγγύησης.
2.Έλλειψη Προϊόντων από την Παραγγελία σας. Παραλάβατε την παραγγελία σας, αλλά διαπιστώσατε ότι λείπει κάποιο προϊόν? Εφόσον το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και αποστέλλουμε το είδος, χωρίς καμία έξτρα επιβάρυνση. Αν το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε για την ημερομηνία παραλαβής και αποστολής του. Παρακαλώ καλέστε μας στο 24440 24619 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο info@alphaelectrics.gr προκειμένου να διευθετήσουμε το εν λόγω ζήτημα.
3.Ακύρωση Παραγγελίας. Μπορείτε να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μόνο στην περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί το προϊόν. Σε περίπτωση που παραλάβατε το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής ή ανατρέξτε στην αντίστοιχη ενότητα (Πολιτική Επιστροφών) της ιστοσελίδας μας.
4.After Sales Services. Ως ένδειξη σεβασμού στην προτίμησή σας, είμαστε δίπλα σας ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή. Στο συνοδευτικό έντυπο της εγγύησης περιγράφονται με ακρίβεια οι όροι που θέτει κάθε εταιρεία. Οποιαδήποτε βοήθεια ή διευκρίνιση χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα αρμόδια μέλη της ομάδας μας, τα οποία θα σας δώσουν κάθε κατευθυντήρια οδηγία με στόχο την επίλυση του εν λόγω ζητήματος!
5.Καθυστέρηση Παραγγελίας. Παρακάτω παρατίθενται οι συνηθέστεροι λόγοι για τους οποίους δύναται να καθυστερήσει μια παραγγελία: 5.1.Καθυστέρηση αποστολής και παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή μας, 5.2.Ο Κωδικός προϊόντος που παραγγείλατε έχει καταργηθεί ή δεν είναι πλέον διαθέσιμος. Ορισμένα προϊόντα είναι δυνατό να καταργηθούν από την αγορά εντελώς απροειδοποίητα. Στην αντίστοιχη περίπτωση, το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας, προκειμένου να δοθεί η καταλληλότερη για εσάς εναλλακτική λύση, 5.3.Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών των συνεργαζόμενων μεταφορικών μέσων, δύναται να επηρεαστεί η μεταφορά και η παράδοση της παραγγελίας σας, 5.4.Σε περίπτωση που καθίσταται αδύνατη η επικοινωνία μαζί σας τηλεφωνικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
6.Περιοχές με Μειωμένο Συντελεστή ΦΠΑ. Όλα τα είδη που αποστέλνονται στα νησιά Κω, Λέρο, Λέσβο, Σάμο, Χίο προς Νομικά Πρόσωπα (Επιχειρήσεις) επιβαρύνονται με ΦΠΑ 17% αντί για 24%.Το παραπάνω δεν ισχύει για Ιδιώτες που λαμβάνουν Απόδειξη Λιανικής. Έχετε υπόψιν σας ότι ο ΦΠΑ στο Καλάθι/Ταμείο δεν αλλάζει αυτόματα, οπότε θα πρέπει να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως έχει, επιλέγοντας ως Τρόπο Πληρωμής την Άμεση Τραπεζική Κατάθεση. Στη συνέχεια, εμείς θα αλλάξουμε τον ΦΠΑ σε 17% και θα σας στείλουμε εκ νέου το email της παραγγελίας σας με τα σωστά ποσά, ώστε να ολοκληρώσετε την πληρωμή της.
7.Επιπλέον Διευκρινίσεις. Οι αναγραφόμενες τιμές που εμφανίζονται στα προϊόντα της ιστοσελίδας μας, ισχύουν αποκλειστικά και μόνο για Online Παραγγελία από το alphaelectrics.gr και δεν σχετίζονται με το φυσικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση που θέλετε να παραλάβετε το προϊόν σας από τις αποθήκες μας, θα πρέπει να έχει προηγηθεί Online Παραγγελία, επιλέγοντας το αντίστοιχο πεδίο (“Παραλαβή από το κατάστημα”) στην κατηγορία “Τρόπος Αποστολής”. Αφού ολοκληρώσετε την Online παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να ενημερωθείτε για την ακριβή ημερομηνία παραλαβής.
8.Χτυπημένη Συσκευασία. Εάν κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας διαπιστώσετε χτυπήματα ή κάποιο σπάσιμο στη συσκευή, έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε την παραλαβή της. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να ενημερώσετε εντός 24ώρου το κατάστημά μας, καλώντας το τεχνικό τμήμα στο 24440 24619, δηλώνοντας ότι δεν παρελήφθη λόγω ζημιάς, ώστε να ενημερωθείτε για τις προβλεπόμενες ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθήσετε. Η εκ νέου παραλαβή της συσκευής από τη Μεταφορική Εταιρεία θα πρέπει να γίνει στην αρχική της εργοστασιακή συσκευασία, με όλα τα παρελκόμενα. Προσοχή! Σε περίπτωση που παραλάβατε με ζημιά ένα προϊόν, η Επιστροφή Προϊόντος δίχως την έγκαιρη ενημέρωσή μας, δεν γίνεται αποδεκτή! Διευκρινίζεται ότι με το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας ή κατόπιν αποδοχής παραλαβής του προϊόντος από εσάς, το κατάστημα δε φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή υλική φθορά της παραγγελίας σας.
9.Εγγύηση Προϊόντος. Όλα τα διαθέσιμα προϊόντα του καταστήματός μας, φέρουν τις απαραίτητες πιστοποιήσεις σχετικά με τη σωστή λειτουργία τους. Σε κάθε συσκευασία περιέχεται το αντίστοιχο εγχειρίδιο με οδηγίες και τρόπους λειτουργίας της συσκευής, καθώς και η γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας που συνιστά ο κατασκευαστής. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει ισχύ από την ημερομηνία αγοράς της και για όσο χρονικό διάστημα συνιστά ο κατασκευαστής.
Η δωρεάν αποκατάσταση τυχόν προβλήματος επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση που πληρούνται οι παρακάτω όροι:
1. Να υπάρχει η εγγύηση της Αντιπροσωπείας και το αντίστοιχο Παραστατικό Αγοράς της συσκευής.
2. Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial Number).
3. Η βλάβη να μην υπόκειται στις εξαιρούμενες βλάβες, οι οποίες αναγράφονται στο έντυπο εγγύησης του κατασκευαστή.