Πολιτική Επιστροφών


1. Εξωτερικά – Αισθητικά – Λειτουργικά Ελαττώματα. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας από τη συνεργαζόμενη Μεταφορική Εταιρεία, ο πελάτης υποχρεούται να ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν εξωτερικά ή αισθητικά ελαττώματα. Εάν ο πελάτης διαπιστώσει οποιοδήποτε ελάττωμα στο προϊόν, έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή, σημειώνοντας στο δελτίο παράδοσης το λόγο, πχ “άρνηση παραλαβής λόγω χτυπημένου προϊόντος”. Στην περίπτωση παραδόσεων Λευκών Συσκευών, μέσω Μεταφορικής Εταιρείας, ενδείκνυται ο πελάτης να αποσυσκευάζει τη συσκευή, υπό την παρουσία του μεταφορέα. Στο ενδεχόμενο αποδοχής του είδους προς παράδοση από τον πελάτη, θα θεωρείται αυτόματα ότι η παραγγελία παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση εξωτερικά και χωρίς αισθητικά ελαττώματα. Σε περιπτώσεις παραδόσεων με courier ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει το προϊόν, κι αν διαπιστώσει εξωτερικά ή αισθητικά ελαττώματα, να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας εντός 24ώρου. Όσον αφορά τον εντοπισμό λειτουργικών ελαττωμάτων, και στις 2 ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης συνίσταται να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών. Με το πέρας των 24 ωρών (για εξωτερικά και αισθητικά ελαττώματα) ή 48 ωρών (για λειτουργικά ελαττώματα), θα θεωρείται ότι η παραγγελία παραδόθηκε σε άρτια κατάσταση.


2. Επιστροφές Προϊόντων με χρέωση του καταστήματος. Η επιστροφή προϊόντων με χρέωση εις βάρος του καταστήματος πραγματοποιείται σε όλες τις ακόλουθες περιπτώσεις: 2.1. Σε όλες τις περιπτώσεις, κατά τις οποίες παραδίδονται διαφορετικά από την παραγγελία προϊόντα (είτε σε είδος, είτε σε ποσότητα), 2.2. Στην περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος είναι εν μέρει ή ολοσχερώς κατεστραμμένη, ο πελάτης οφείλει να αρνηθεί την παραλαβή του προϊόντος και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα. Εφόσον τα ανωτέρω διαπιστωθούν μετά την αποδοχή της παραλαβής του προϊόντος, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει τόσο τη Μεταφορική Εταιρεία όσο και το Κατάστημα, σε διάστημα 24 ωρών από τη στιγμή της παραλαβής, δηλώνοντας την εκάστοτε ζημιά, 2.3. Όσον αφορά την επιστροφή Λευκών Συσκευών (Πλυντήρια, Ψυγειοκαταψύκτες, Κουζίνες, Κλιματιστικά κλπ) εξαιτίας λειτουργικών ελαττωμάτων, προκειμένου να εγκριθεί η επιστροφή τους από το κατάστημά μας, κρίνεται απαραίτητη η επίσκεψη τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της αντίστοιχης εταιρείας, καθώς και η έγγραφη βεβαίωση περί διάγνωσης βλάβης της συσκευής. Επισημαίνεται ότι η εγγύηση κάθε συσκευής ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το οποίο αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Με τη λήξη της περιόδου αυτής, κάθε επισκευή ή αντικατάσταση συσκευής χρεώνεται εκ νέου, κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη. Σημειώνεται δε ότι το κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη σχετικά με τους χρόνους επισκευής και γενικά οποιασδήποτε ανταπόκρισης από τα αρμόδια – από την εκάστοτε εταιρεία – επισκευαστικά κέντρα (εξουσιοδοτημένα τμήματα Service).

Προσοχή! Επιστροφή, δίχως την έγκαιρη ενημέρωσή μας, δεν γίνεται αποδεκτή!

•Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων με χρέωση του καταστήματος, είτε πρόκειται για απλή επιστροφή, είτε για αντικατάσταση, το προϊόν θα πρέπει να αποστέλλεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης του καταστήματος για την επιστροφή του. Επίσης, θα πρέπει να συνοδεύεται από παντός τύπου έγγραφα, που αφορούν τη συσκευή και την αγορά (Τιμολόγιο Πώλησης/Απόδειξη Λιανικής, Δελτίο Αποστολής κλπ), καθώς και από οποιοδήποτε εγχειρίδιο χρήσης συμπεριλαμβάνεται εντός της συσκευασίας. Επιπλέον, θα πρέπει να είναι πλήρως συσκευασμένο και σε άρτια κατάσταση. Τέλος, η επιστροφή πραγματοποιείται είτε με προσωπικά μέσα της εταιρείας, είτε με μεταφορική εταιρεία, είτε με συνεργαζόμενη εταιρεία courier (θα προηγείται τηλεφωνική συνεννόηση με τον πελάτη). Ο πελάτης θα ενημερώνεται για τα αποτελέσματα του ελέγχου που διενεργήθηκε από το αρμόδιο τμήμα μας. Με την ολοκλήρωση της ανωτέρα διαδικασίας, θα πραγματοποιείται δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος ή αλλιώς ακύρωση συναλλαγής, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο άρθρο ΑΚ 540. Εάν το ελαττωματικό προϊόν συνοδεύεται από κάποιο άλλο προϊόν που καταλογίζεται ως ΔΩΡΟ, τότε ο πελάτης υποχρεούται να το επιστρέψει κι αυτό.

•Στην περίπτωση Ακύρωσης Συναλλαγής, εφόσον έχει προηγηθεί η παραλαβή και ο έγκυρος έλεγχος της συσκευής από το αρμόδιο τμήμα του καταστήματος, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα πραγματοποιείται με το ίδιο αρχικό μέσο που χρησιμοποιήθηκε από τον ίδιο και κατά την πληρωμή, εντός 14 εργάσιμων ημερών. Αν η πληρωμή έγινε με χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, το κατάστημά μας οφείλει να ενημερώσει την εκδότρια τράπεζα σχετικά με την ακύρωση, προκειμένου να προβεί σε οποιαδήποτε απαραίτητη διαδικασία, πάντα με γνώμονα τη σύμβαση που έχει συνάψει με τον πελάτη, ΔΙΧΩΣ ευθύνη του καταστήματος. Επισημαίνεται ότι το κατάστημα δε σχετίζεται και δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τον οποιοδήποτε χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, παρά μόνο η αρμόδια τράπεζα.

•Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή (παρελκόμενα, κατεστραμμένη συσκευασία, κομμένη ταινία ασφαλείας), το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα διαμορφώνεται βάσει της κατάστασης των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.